امیل پاگلیارولو، طراح ارشد و نویسنده بتسدا در اظهارات اخیر خود گفته که تیم سازندگان بازی Starfield به دستاوردهای خاص و بینظیری رسیدند که بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و بروزترین رویدادهای دنیای بازی، با Acc2Shop همراه باشید.
هواداران Starfield، در سال جاری انتظارات زیادی از Bethesda Softworks دارند. این عنوان نقشآفرینی فضایی که طبق گفتهی سازندگان، تجربهای هاردکور تر نسبت به آثار گذشتهی این استودیو ارائه خواهد داد، از سبکی جدید با نام NASA-punk نیز در طراحی هنری خود بهره میبرد.
Emil Pagriarulo طراح و نویسندهی ارشد این بازی، طی مصاحبهای جدید که در وبسایت رسمی Bethesda منتشر شده است، از مراحل ساخت این بازی و تأثیرات آن بر بازیبازان گفته است.
Pagriarulo که سابقهی کار روی فرنچایزهایی چون The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد، میگوید:
"اظهار اینکه اولین عنوان جدید Bethesda در بیست سال گذشته را در دست ساخت دارید یک مسئله است و انجام آن، مسئلهای دیگر. مشاهدهی پیشرفت Starfield و تبدیل تدریجی آن به بازی شگفتانگیز امروز، در کنار تجربهی ما در بخشهایی جدید، بسیار حیرتآور بوده است. در مراحل ساخت یک بازی، بهخصوص در اوایل کار، به لحظهای میرسید که آن بازی برای شما نابسمان بهنظر میرسد، چرا که بازیسازی دقیقاً همین است. اما پس از آن، به نقطهای خواهید رسید که همه چیز درست میشود و کارها به خوبی پیش میروند و در نهایت، همه چیز به آن چیزی تبدیل میشود که از ابتدای این سفر دیوانهوار تصور میکردید. وقتی این اتفاق برای Starfield افتاد نظرمان این بود که این بازی بسیار خاص است و هوش از سر بازیکنان میبرد و حالا باید این کار را به اتمام برسانیم."
همچنین، در مورد الهامگیری از سایر بازیها عنوان شد:
"همیشه چیزی وجود دارد که مرا به وجد بیاورد یا برایم الهامبخش باشد. واقعاً عاشق تجربهی بازیهایی هستم که مجبورم میکنند با خود بگویم: «وای! میدانم که چه کاری انجام دادهاند و [این کار،] دستاوردی دیوانهکننده است.» نسخههای جدید Spider-Man و بازی Cyberpunk 2077 برایم اینگونه بودهاند. خلق دنیایی عظیم و آزاد مثل Night City کار آسانی نیست. واقعاً تحسینبرانگیز است."
بازی Starfield در تاریخ 11 نوابر (20 آبان) برای PC و کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد و همزمان با عرضه، در Game Pass قرار خواهد گرفت.