اینبار تخصصی تر Dying Light 2 عنوان جذاب و مورد انتظار رو تحلیل میکنیم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و بروزترین رویدادهای دنیای بازی، با Acc2Shop همراه باشید.
این بازی پرانتظار فردا منتشر میشه یه نگاهی بندازیم به نقد و نمراتش🔥❤️🎮
IGN 7/10
بازی Dying Light 2 Stay Human یک عنوان ماجراجویی زامبی جاهطلبانه محسوب میشود که شامل پارکوری فوقالعاده نیز میشود. یک جهان آزاد عالی که پر از باگهای دردناک است.
Gameinformer 9.5/10
بازی Dying Light 2 یک سفر درگیرکننده برای اکتشاف و کسب قدرت است. تقریباََ هر کاری که انجام میدهید، چنین پویاییای را والاتر میکند.
DualShockers 9/10
هیچ شکی وجود ندارد، بازی Dying Light 2 Stay Human ادامهای با نسبتهای عظیمتر نسبت به قبل است.
We Got This Covered 8/10
با یک سیستم جابهجایی به شدت بهبود یافته، یک روایت چند شاخهای و جهانی آزاد پر از درگیری، قابل مشاهده است که بازی Dying Light 2 ارزش صبر کردن را داشته است.
VGC 6/10
بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ 15 بهمن ماه 1400 (4 فوریه 2022) در دسترس دارندگان پلیاستیشن 4، پلیاستیشن 5، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس، PC و نینتندو سوییچ (نسخهی Cloud) قرار خواهد گرفت.
JeuxActu 7.5/10
شکی نیست که Dying Light 2: Stay Human یک دنبالهی بسیار شبیه به اثر اصلی است. هرچیزی که هواداران بازی اصلی آن را دوست داشتند، در نسخه دوم هم وجود دارد. اما دنباله با داستانی بزرگتر، ویژگیهای بیشتر و جهانی وسیع که شامل محیطهایی برای لوت کردن و گشتوگذار است، آنها را به بازیکن تحویل میدهد.
دایینگ لایت 2 بینظم و ناهموار است. همچنین محصولی خاص، نشاطآور و سرگرمکننده با یکی از بهترین ساختارها است؛ بدون درنظر گرفتن این موضوع که بازی میتوانست بهتر از اثر فعلی باشد. تکلند با ساخت دایینگ لایت 2 چند قدم رو به جلو برداشت. اما واضح است که آیندهی این سری نمیتواند فقط به ساخت شهری بزرگتر و بالا رفتن از نقاط مختلف آن ختم شود. دنبالهی بازی Dying Light به این مجموعه وسعت خوبی داده است و بازی فقط به عمق بیشتری نیاز دارد.
Dying Light 2 از بعضی از جهات در منطقهی امن قرار دارد و از بعضی جهات دیگر جسورانه ظاهر شده است؛ مثل تکیه دادن به برخی از مفاهیم و المانهای بازیهای آرکید.
Dying Light 2: Stay Human این احساس را میدهد که بازی از یک جایی به بعد در مسیر گم شده است. بازی شروع جالبی دارد؛ جاییکه تهدید بازی قابل لمس به نظر میرسد، کاراکتر شما احساس ضعف میکند و جهان بازی انگار برای روایت یک داستان پویا خلق شده است. این در حالی است که هرچه بیشتر جلو میروید، متوجه میشوید که خیلی از ایدههای جالب بازی کنار گذاشته میشوند و شاهد یک داستان سطحی و عادی زامبیمحور هستیم. مبارزات، هیجانانگیز و جالب نیستند و قهرمان داستان هیچ خطر خاصی را تجربه نخواهد کرد.
اگر در دههی گذشته یک بازی زامبی محور را تجربه کرده باشید، این مخلوط سردرگم پرشده از کلیشههای قدیمی و ضعیفِ پسا آخرالزمانی برای شما بیش از حد آشنا به نظر میرسد